علت خرابی مگنت ( ماژول احتراق ) در خودروهای نیم انژکتور

در صورتی که خودروی شما نیم انژکتور می باشد حتما با مشکل سوختن مگنت آشنا هستیند . اما دلیل و راه حل این مشکل چیست؟ مورد اول اینکه سیستم قدیمی و ناکارآمد نیم انژکتور تنها مدت کوتاهی بر روی خودروهای خاصی تعبیه و به سرعت از رده خارج شد. اما باید توجه کنید حتی با وجود این سیستم هزینه های تولید و نگه داری خودروی نیم انژکتور در کمال تعجب کمتر از خودروهای تمام انژکتور است. علت اصلی سوختن مگنت در خودرو و مخصوصا خودروهای برند دوو به مستهلک شدن دلکو و سیستم برق خودرو بر می گردد. در هر صورت این قطعه برقی دیر یا زود مثل هر قطعه مصرفی دیگری در خودرو از بین خواهد رفت اما در صورت تداوم این مشکل باید با کمک برقکار ماهر تمامی مسیر برق رسانی و همینطور سلامت دلکو کاملا چک شود. در صورتی که پوسته و یا درب دلکو خراب باشد حتی بهترین جنس مگنت تنها چند روز روی خودروی شما کار خواهد کرد. برنا یدک با کمک واردکننده معتبر این قطعه تنها شرکتی است که مگنت با ضمانت تعویض به مشتری محترم تقدیم می کند. در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره از تماس شما بسیار خرسند خواهیم شد. 

نظرات کاربران

طاهره طاهر
۱۴۰۲/۰۳/۲۹ ۱۷:۵۸:۴۷
sssdsdd

اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید
همزمان با تأیید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود.
* نظر هایی كه حاوی توهین است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن نظر های خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.